1 575

Shiiit alltså!!
Jag kan intyga att det stämmer med att träningsvärk är som allra värst andra dan!!! Whöuw!!
Kan knappt räta ut armarna, när jag går ser det ut som jag gjort i brallan och att resa sig upp och ner från stolen tar en halv evighet!! MAJ GAD!!
Men det är skönt å, man vet att man gjort nån nytta!!
Det lutar åt en vilodag idag... Möjligen en promenad för att släppa på stelheten, skulle vilja springa en vända men det känns helt meningslöst med de här benen! Så det får nog vänta!

Sista avsnittet av Vad hände med? igår... Fan vilken nostalgi det varit i de där programmen alltså! 80-talet va ju kung dä! :)
Igår dök ju kungen av allt upp där!!! ALF!!! Minns ni??! Haha! Vicken lirare!!! :D


Försökte hitta nåt videoklipp å dela mä mig av, men de va på spanska å tyska de jag hitta så det va inge kul tycker jag...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0