1 579

Ännu en helg är till ända...
Kräks nästan när jag hör "nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyys..." Va faan! Redan på söndagkväll... SKÄRPNING!!!

Min fredag va skitjobbig...
Startade dan mä en långpromenad för att skingra tankar å inta frisk luft inför det som komma skulle... Det slutade med dryga 7km på 1h å en kvart ca... Skönt som bara den, men ett lätt illamående fanns där hela tiden.
Begravningen va jättefin, men samtidigt fruktansvärt jobbig! Nu är det lixom över och man kan gå vidare, ♥ farmor ♥ har det bra nu och det är huvudsaken! Och jag tror att hon är med oss, mer än vi nånsin kan ana!

Igår gjorde vi stan, snabbt som fan! Sen tillbringades eftermiddan i skogen med kolbullar å grejer... Rackarns va gott!! Gomiddag igårkväll åxå! Jag tycker det är helt underbart mä de här helgerna hemma hos mor å far mä hela familjen och den här gången även delar av släkten samlad! Det är inte alla förunnat med den lyxen!

Kyrkan idag igen...
Har fått syndernas förlåtelse, så nu äre bara å köra på igen...! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0