1 582

S V Ä Ä Ä R J E E E E ! ! !
Sååå jävla mycke bättre UTAN kroknäbben Zlatan...
Fy fan va gött å sätta Holland på plats!
Å jag vet precis va som krävs för att det ska bli en bra match mä seger i slutänden, missade nämligen en detalj i stassen... Tröjan va mä, men inte... ;)
Boston Celtic går alltid hem, den satt som en smäck ikväll... Även om vi fick vänta onödigt länge! Likaså de två ölen jag längtat efter typ hela dan å dessutom förtjänat efter kvällens träningspass! En timmes promenad först å sen 30 min EasyLine... :thumbup:
Kommer säkerligen somna väldigt gott nu, å jag hoppas att fullmånen inte kommer störa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0