1 583

Jag läskar mig ff på gårdagens seger! Å bollkallen som tog ledigt från praon idag!! Önskar att det va jag som hade fått åkt å träffat herr Lustig och hans fina armar igår... ;)
Å jag längtar till sommarn, framförallt juni... Det kommer bli en rolig sommar!!! Kanske skulle man slå till på en resa till Polen?!
Annars minns ni väl fotbolls-VM 2006...?! Förstasidesstoff i en veckas tid!!! :P

Ska inte bli nå sämre 2012, det lovar jag!

Har anmält mig till kostföreläsning med Anna på Active ikväll... Jag är lite nördig när det gäller mat och träning, köper tidningar och läser i parti och minut så Lyxfällan skulle svimma om vi skulle göra min budgettavla... :)
Hade bokat träning som jag först bokade om till annan träning, men nu helt bokat av och anmälde mig till detta istället! Det blir säkerligen intressant och man kan aldrig få för mycke info!
Tur att man sköter bokningarna själv via nätet, för annars har personalen på Active varit rejält trött på mig idag! :D


Kommentarer
Munin

Kan inte sluta läska mig på den där bilden!! ;)

2011-10-12 @ 20:51:58
Hugin

Sv; nu saknas ju vissa detaljer i den... Men den talar sitt eget tydliga språk ändå tycker jag! ;P

2011-10-12 @ 22:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0