1 587

Åh det är äntligen fredag igen!!!
Fan va gött!! Å den här fredan är mycke bättre än förra, fast jag va ledig då men omständigheterna gjorde att det inte va nån bra ledig dag... ♥

Jag är sjuukt trött! Vill fan inte stiga ur sängen på morron...
Inte blire väl nå mycke vila i helgen heller då vi har fotbollsavslutning imorron!
Ska bli jäävligt kul mä en heldag!

Å Broberg vann i World Cup nyss åxå! HÄRLIT!!!
Kanske skulle man varit där ändå... Men jag är anti Sandviken, vill att det ska va i LJUSDAL!! Mycke, mycke trevvligare där! ;)


Kan man dö av nyfikenhet måntro?! Isf, vet jag MINST ett par stycken som ligger jävligt risigt till...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0