1 590

F***CK!!!
Jag som hade skrivit ett sånt jävla bra inlägg, åsså funka det inte å spara...
Men jag gör ett nytt försök...

Jag borde byta jobb... Logistik verkar va nåt för mig, jag menar 1+1=2... Rätta mig sen om det visar sig att jag har fel...! Haha! ;)

Promenaden igår gjorde susen! Å sen en middag på den bestående av korvstroganoff, bulgur å MJÖLK så va jag som en helt ny människa sen!
Mjölk är underskattad som måltidsdryck, men jag tycker den är oslagbar!! Sakna den till lunchen idag...

Har pumpat ikväll, jag kan med all säkerhet säga hej te träningsvärken igen imöre för jag la på lite för det ska kännas å! :)
Ensam mamma söker tillsammans mä risgrynsgröt å kanelknäcke, oslagbar kombo!! Såå jävla gött!
Nu tänker jag göra kväller, känner att jag behöver sömn...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0