1 591

Bläääh vicken skittråkig dag!
Den börja ju så bra, för jag vakna före klockan Å VA PIGG!!! Fattar ni, jag va PIGG!!! Det va fan inte igår...
Men det va kolsvart ute så jag trodde att jag skulle få somna om å sova längre, men det va bara en halvtimme kvar tills klockan skulle ringa så det va ingen idé...
Sen hare ju varit svart ute hela dan... Å från eftermiddan har regnet vräkt ner... :(
Blire kallt på det här nu så äre läge å ta fram skridskorna å lämna bilen hemma!

Känns lite bättre nu, har kört ett Easylinepass mä Anna... Duschat å ätit havregrynsgröt mä rivet äpple då min äppelmos möglat... :S
Har rensat i kylen åxå, shit va mycke mat jag får kasta!!
Å mamma!! Sillen åkte väck den mä!!! Efter ett par år... ;)
Har provat på att rosta egen müsli åxå, efter eget huvud... Vi får väl se va det blir av den... Hittade ett par recept, men jag saknade lite ingredienser så därför hittade jag på själv...

Imöre vänder det neråt igen... Jiiiihoooo!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0