1 596

Fy tusan va jag läskar mig på att det är FREEEEDAAAA!!!
Det finns fan inge bättre än fredakväll...

Har kört ett 45 min EasyLinepass mä Kjell ikväll... Å jävlar i min lilla låda va slut jag blev!! Men va roligt det är!!
TJOHOOO!! Adrenalinet å svetten sprutar!!
Vidare till E-center för å handla mat... Hade tänkt mig bakad potatis till middag, men i avsaknad av micro så strök jag den idén... Jag va så jäkla hungrig så jag hade inte tid att vänta! Det blev istället tomatsoppa m fetaost & Olympiabröd m flöde pikantost... Mmm, mmm, mmm!!!
Blev lite sugen på fredax-öl, men har strukit den idén åxå å ser fram emot kommande helger ist!!!
Om några veckor så måste nog en varning utfärdas då "de 3 musketörerna" ska ut på äventyr... Hehe! Jävlarannamma, då blire farligt för allmänheten det vågar jag lova!! Wohooo va kul!!!

Skippade tonårstalangtävlingen Idol å har kollat Dobidoo istället, å fast jag inte gillar Tommy Körberg så får jag ändå lov å säga att han glimra till emellanåt! Riktigt rolig!!
Nu Skavlan. Gillar han, grymt duktig!!

Hoppas på sovmorron imöre... Om hackspetten är här igen, då kommer jag likt en gök i ett gökur hänga ut genom fönstret å skrika å fråga vare är frågan om!!! Det är ju faktiskt lörda å ledigt!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0