1 597

Nöjdkänslan fortsätter!!
Detta är fan första helgen på evigheter som inget är planerat å jag bara kan ta dan som den kommer...
Nån sovmorron blev det inte, vakna vid 8-tiden å det va tji att somna om så jag steg upp å fixade frukost... Å naturligtvis så höll Jesper mig sällskap! :)
Har hunnit tillverka min egna crunchy müsli på morron här åxå, den blev skitgo!!
Sen har jag städat... Jävlar annamma hela huset är skinande blankt å doftar citronsåpa!! Tvättmaskinen jobbar för fullt åxå! Skönt å få undan allt på en å samma gång!

Nu ska jag bara invänta travmiljonerna... Kolla när GIF Sundsvall spelar upp sig i Allsvenskan å vette fan om jag inte ska kolla om älgen är blå åxå?! :P
Olles ikv kanske...?! Hmm... Lr inte... Tar nog å funderar på den ett tag till ja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0