1 600

Whööuw!!! 1 600:e inlägget!! Jädrar!! Hipp, hipp hurra!!! :)

Tack för i helgen!
Den har varit toppen!! Har fått jättemycke gjort! Såå jäkla skönt att inte ha nåt alls inplanerat utan bara kan göra vad som faller in!!
Gick ju en trappa ner igårkväll på 18-årskalas... :D Fan va skoj, å jag va ju såklart den som tjäna mest på d...
Blev en dryg timme på Olles sen åxå. Riktigt trevligt faktiskt!

Idag startade jag dan mä å klicka hem en ny telefon, hoppas den hinner komma till nästa helg! Det vore kul!
Sen va jag till Dinahallen å kollade när brudarna träna mä nytränarn! Tror det här kan bli jävligt bra!
Underbart höstväder idag! Så det blev en långpromenad på eftermiddan, den gjorde underverk!
Har ätit kycklingfilé m ugnsrostade grönsaker och sallad till middag... Såå jäkla gott!! Räcker till lunch i 2 dagar åxå... Fan va bra det går nu! Vi får se vad det visar för resultat på vågen imöre, det känns riktigt riktigt bra iaf!!

Antar att det bara är sängen som återstår av den här dan nu...
Inge vidare å se på tv så jag slår nog igen för idag å laddar för ny vecka, KORTVECKA!!! Tjoohoooo va skönt!!! :D


Kommentarer
Lilla syster

Go möra!!!!

Ska inte du spela?! eftersom du inte träna =) =)Härligt med kortvecka...hoppas ni får d mysigt... ha en bra dag kram kram <3<3

2011-10-24 @ 08:16:05
Ullis

Sv; har inte bestämt mig, men till just denna träning så hade de bjudit in en del nya spelare som provtränade åsså vare vissa inbjudna från oss åxå... Jag va inte en av dem, de vet ju hur jag brukar vara på söndagar... Hehe! :P

TACK!! Ja, d ska vi ha! ;)

Bamsekraaaamar!! <3 <3 <3

2011-10-24 @ 08:29:26
Carina

Kortvecka låter ju kanon!! Speciellt när man har en sån helg att se fram emot!! Ha de bäst med de bästa!!

2011-10-24 @ 18:45:27
Ullis

Sv; Ja, d är fantastiskt skönt! Tack, tack!! Det ska jag ha!! :)

2011-10-24 @ 22:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0