Lördag 29 oktober 2011

Nu vänder det ju snart tebax hemåt igen.. TRÅÅÅKIGT!!! :(
Om ni bara visste hur mycke jag trivs häruppe, å MER ÄN GÄRNA SKULLE VILJA STANNA KVAR!!
Det är nåt visst med fjällvärlden, det bara är så! Och det skiljer ju oerhört mycke på terräng och tillvaro mellan de olika fjällen åxå... Detta är verkligen speciellt!!
Hela dan regna bort igår, men vem faan bryr sig... Vi löser det ändå vi!
Å idag har vi varit på värsta vandringen... En bit av Kungsleden, känn på den.. Stort lr hur?!
Tror inte det finns nån som inte skulle trivas i sällskapet faktiskt, utan å ljuga så kan jag lätt säga att vi gillas å umgås mä... :)D

Har ni sett 'Så mycket bättre' ikväll, lr har ni kanske haft annan för er?
Jag är ju expert på multitasking så jag har sett dett...
Jag har varit kritisk, för jag trodde inte man kunde göra om succén... Jag har ändrat uppfattning totalt!!!
Tror detta kan bli TOPPEN!!!
Jag menar, LENA PH... E-TYPE... ♥ Fjolårssäsongen kan slänga sig i väggen!!! :)
Tänk att få se ut som LENA PH när man passerat 40-strecket, jo man tackar!! Såå jävla snygg, å såå jävvla bra! Jag älskar henne! Har sett hennes förra show på Börsen, å skulle gärna se hennes nya! HON ÄR GRYM!!!

Blåsten piskar härutanför...
Det räcker för oss att öppna korsdrag imöre så är hela stugan städad...
Så man kan säga att vi har sopat rent framför vår dörr iaf...!!

Pssst!!! Kom ihåg klockan inatt å, 1h tebax... Kan va viktigt fram på småtimmarna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0