Måndag 31 oktober 2011

Åh seeegt som sirap imorse! Shiit va trött jag va!! Om man ändå va skolelev å fick ha höstlov...
Måste ha mä klockomställningen å göra... Men jag måste säga att det va grymt skönt att det va ljust igen imorse, å jävligt tråkigt att det va mörkt när jag sluta jobbet... Kvällen blir så himla kort när det är mörkt redan vid fyra...
Det funkar ju ändå, men...

Jag boka av pumpen idag... Favvo-Pelle skulle inte instruera idag heller då blev valet enkelt! :)
Det fick lov att bli en löprunda ist... Va ju bara tvungen å testa gränserna! :P
Å jävlar va bra det gick!!! EN HEL TIMME!!! Utan å gå ett enda jävla steg!!! 8,75km om min Runkeeper funkar som den ska... Jag tror nog den gör det... Jag är rätt nöjd, det va bättre förr men va fan... Antar att jag kommer ha träningsvärk i fettet som skakat runt imöre, men det kan det va värt!!
Fotjäveln gör ff ont, men den ska härdas... Å tänk en sådär 10-15kg lättare så skulle det gå som ena dans!
Nu fick ni lite å bita i!!!

Åh vicken folkfest det va i Ljusdal i helgen... Som på gamla WorldCup-tiden... Va jag önskar att jag hade fått vare mä där å leva om lite...!! :)
Därmed inte sagt att jag vill byta bort min helg, men det hade lätt varit ett alternativ om jag varit på hemmaplan!!
Fatta Körslaget-duell mä mina favoriter Gabriel å Andreas, nu såg jag att Andreas inte varit mä så det gjorde inte så mycke att jag missa men ändå... ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0