Onsdag 26 oktober 2011

Lite trött idag...
Det blev ganska sent igår... Hade fullt upp mä nya telefonen! :)
Jag tror jag har fått kläm på den redan, inte totalkoll men kläm iaf!!
Det funkar att skriva på den, det går att ringa på den och det går att svara på samtal!! Då äre ju lugnt! ;)

Tuttgala ikväll... Det är alltid lika gripande, men underhållningen brukar va bra och jag tycker det är intressant att se hur mycke pengar det går att samla in på en kväll... - Arbetsskada...
Men före den ska jag hinna få både ett och annat uträttat...
Det ska fixas mat, det ska packas, det ska betalas räkningar å det ska tränas, det ska fixas till fransar & bryn åsså kanske det ska hinnas avhandlas ett å annat i luren åxå...

Om det är nån som redan inte vet så åker jag till SÄLEN imorron... :D
Gissa om det ska bli skönt eller inte...?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0