Söndag 30 oktober 2011

Helgen är över...
Jag är hemma tebax i verkligheten...
Bilen är nytvättad, den va inte vacker efter resan alltså... Får se hur den verkligen ser ut i dagsljus imöre för det hann bli mörkt innan jag va klar... :)
Fick middag å matlåda till imöre innan jag åkte hem...
En dusch senare så äre soffjäs å True Talent som gäller...
Det blir tidig kväller, jag är skittrött! Märks att det egentligen är en timme senare... :)

Ny vecka... KORTVECKA IGEN!!! :P
BANDY PÅ ONSDA!!! Åsså gala på lörda, fan va skoj!!
Ska in mä en hel massa träning på det åxå!! Bra're så veckan går fort å det blir helg igen!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0