Torsdag 27 oktober 2011

Men nu äre nära!!!
Det blev jag iaf varse kl 07:10 imorse då pappan ringde... :)
Lite trött å sååå jävla tråkigt väder ute så när klockan ringde snoozade jag som vanligt, å d va då han ringde...
Snacka om resfeber!
Jag är förjävlig på å få mä mig grejer ut för trappan hemma alltså, jag vägrar gå flera ggr så hellre släpar jag armarna i golvet!
Fick mä mig min fullsmockade väska - jag menar det är ju iaf 3 dagar och det kräver sin packning! :cool:
Å jag fick mä soppåsen, en kasse fullspäckad med mat, nescessären, en jacka, min handväska å min lunchväska... Phuuu!!! Men jag klarar mig själv!!! :)

Väl på jobbet så fick jag mig ett uppvaknande som hette duga! Jag har slutat darra nu iaf, det tackar jag för å jag är glad att jag inte verkar ha nåt hjärtfel för då har de fått kallat på blåljus åt mig...

Tuttgalan igår... SUCCÉ!!! Lyxfällan redan på onsdag!!! Wooohoooo!!! :P I LIKE!!
Jag va lite snål, gav bara en hunka... Dåligt jag vet! Men det är ändå bättre än inget! Har du skänkt nåt till Rosa Bandet?
Jag ska göra en insats till, köpa Lindex rosa läderarmband! Även om jag inte är nån rosa person så är de jäkligt snygga och insatsen går ju till välgörande ändamål! Jag hoppas bara att de finns kvar...
Jag tycker att det är helt fantastiskt att man på en enda kväll kan samla in över 40 miljoner kronor... Å de säger att det går dåligt för Sverige, pengar finns det juh uppenbart!

Jag antar att jag måste jobba lite åxå... Åsså snabbar vi på klockan lite, TACK!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0