1 530

1a september...
Det va det det lixom... Sommarn... Jag hoppas att det blir många fina dagar i september, kan ju bli det!
Vintertid på jobbet åxå... :(
Fast det gick bra idag, har haft fullt upp! Finns det inte att göra så kan man ju alltid skapa sig... Mycke strul vare, men det löste sig tillslut! :)

Åkte till DollarStore efter jobbet... Hade sett söta gardiner sist jag va dit, så jag köpte dem idag!
Det medförde då genast fönsterputs... Vilket inte va igår! Så imorron väntar jag träningsvärk! Ovana rörelser...
Å medan jag ändå va igång så passade jag på att knäskura badrummet... Tur det inte är större, för det skulle jag inte palla!! Men ju jävlar äre skinande blankt! Å spegeln visa nån helt annan tyckte jag än den jag sett den senaste tiden... ;)
Dammsugarn har varit framme här åxå så bli inte förvånad om det är oväder imöre, det är mitt fel!!! :D

Nu blire soffläge för resten av den här kvällen...
Finfint mä fredag te möran, kvällen kommer tillbringas på Bollnästravet!!! GRYMT! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0