1 531

Joråsåatte...
Nog har jag träningsvärk allt! Vakna mä nån typ av sendrag i nacken imorse å jag känner i axlarna å skuldrorna att jag har gjort nåt ovant... Det är fan inte hälsosamt att städa! :P

Har precis kommit hem från travet... Ingen storkova bärgades hem idag heller tyvärr... Nya tag imöre!! :)
Men vi fick då en finfin middag! 3-rätters mä en kräftskagen till förrätt (jag som ääälskar kräftor!!! Men jag åt, kanske jag lär mig när jag blir stor jag åxå), fläskfilé m kantarellsås och pommes till varmrätt (jag ääälskar kantareller åxå... Där gick faktiskt gränsen, jag lämna dem) å till efterrätt en jordgubbscheesecake som va helt fantastisk! Medan de andra drack bärs så drack jag bubbelvatten mä lingonsmak... Det går ju faktiskt det mä!! ;)

Nu äre sängdags, är skittrött... Laddar för match på Knöttas imöre! Det börjar dra ihop sig och det är riktigt spännande!! VI LEDER SERIEN med 1 poängs marginal, å vi har allt i våra egna händer!!! :D
Jag önskar att jag vaknar pigg och utvilad i skaplig tid imorron, då blire en promenad före frukost! Jag bestämmer inget utan det får bli som det blir! :)

Go'natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0