1 534

Frukost mä Jesper igår å frukost mä Andreas idag...
Fan, va härligt att kunna välja å vraka bara vem man vill äta frukost mä! En av alla mina förmåner... ;)

Medan andra reser mot varmare å sydligare breddgrader så laddar jag för avfärd mot mina äventyrstrakter!! :P
Jag trivs ju däruppe... Idag blire dock inte så mycke äventyr, ska bli fotbollslir den här gången! Men det går ju det åxå! :)
Drygt en timme kvar till avfärd... Å vi är väl hemma tebax vid 20-tiden ikväll, då ska vi ha 3 poäng mä oss hem!

Jag letade fram min gamla dagbok igårkväll... Åh gud va roligt!!! :)
Efter förra veckans påminnelse om busschaufförskärleken så måsta jag ju se efter va som stod...
Det va äventyr redan på den tiden märker jag! 10 år va jag när det hela startade, sen höll det i sig hela mellanstadiet... :)
Å kära värld va mycke minnen som kom tillbaka... Jag blir alldeles varm inombords!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0