1 535

Vi fick mä oss iaf en pinne hem! Efter en otrolig kämparinsats! Det är ingen som kan ta ifrån oss blåställen iaf!! :)
Jag är heelt jävla slut! Tror jag aldrig varit så trött i hela mitt liv! Ingen energi kvar alls...
Tur det inte är träning förrän tisdag nu!

Det suger att helgen redan är över... :(
Soffläge för resten av den här kvällen!
Å jag måste iaf säga att jag är glad över att jag åtminstone har lite kraft kvar att le stort å brett åt alla minnen som dyker upp i samband med bilder och andra påminnelser som florerar i cyberrymden!!! ;)


Jag håller mina tummar extra hårt för bästaste, bästaste du när du inleder ditt livs tuffaste match imorron!!!
Lycka till!!! Å jag hoppas innerligt att allt går bra!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0