1 538

Halvtid i EM-kvalmatchen...
Jävla sömnpiller!!! Tycker gott att Allbäck kan byta in sig själv så det händer nåt!!!
Zlatan???!!! Vilken pajas!! Vem tror han att han är?! Han gör ju ingen nytta alls... Grälar på sina lagkamrater!
Tänk om jag skulle hålla på sådär... Idiotförklara mina lagkamrater då de missar att göra mål...
Jag tycker inte om han, det bara är så! Å nu ser han inte ens bra ut! Som tagen direkt ur brottsregistret!!
Näh, du Hamrén... Skaka om dem lite nu i omklädningsrummet så det blir lite fart i andra halvlek!! :)
Jag har gjort mitt, både trosor å tröja är på!!! Nu äre upp till er!!!

Kvällens träning va sådär...
Kul när Lasse säger att han trodde jag skulle tuppa av på matchen sist, trodde jag iofs själv åxå... Lr egentligen inte, men jag va jävligt slut!
Jag vet va som saknas... Vi körde idioten som avslutning idag, coach tyckte vi gjort en dålig träning så vi fick det som straff... Det är ju såna urblåsningar som behövs emellanåt!! Slagget ska ju ut ur kroppen så ny energi kan komma in!!!
Om gud vill å hängslena håller så blire lite intervallöpning imöre!!!

Nu laddar jag för andra halvlek mä Rit-Ola!! :P
KOM IGEN NU SVÄÄÄÄRJEEEEE!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0