1 541

Hem ljuva hem!!
Lördagsmyyyser med frukost till Nyhetsmorgon å Jesper...
Tror bestämt att jag har tappat lite sömn de senaste dagarna för jag somnade mitt i fredagsmyyset igår å har sovit i banne mig 10-11 timmar...
Västerås är ju en trevlig stad! Blir intressant att komma tillbaka dit! :)

Känns som att det är en strålande Brittsommar dag idag! UNDERBART!!
Minns den här dan för 11 år sedan, fast då va datumet 9 september... Det va toppenväder då mä! Jag skulle ut på ett av mina äventyr, då va de mera hemliga än va de är nu! ;)
Mamma å Madde hade släppt av mig vid mitt mål å jag bad dem vänta ifall att det skulle va nåt som inte stämde, hade faktiskt ingen mobil på den tiden! :)
Jag stod å ringde på dörren när en granne kom å sa; "Är det du som är Ullis?" PINSAMT!!! Jaa, svarade jag... "Då vill jag bara säga att XXX kommer inte, motorcykeln har gått sönder på vägen..."
Jävla tur jag bad skjutsen vänta så jag kom därifrån!!! :D
Vi pratades vid sen å konstaterade att ödet ville annat, den gången åxå!!!
Drömde om dig inatt... Vi hade ett å annat å prata om! :)

Dags att börja tagga upp för match... Vi spelar hemma idag, fan va skönt!! :)
Det kommer bli en bra match, det vågar jag lova!! Det är ju toppstriden! Å vi ska gå vinnande ur bataljen!!

Go'morron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0