1 542

Det blev STORSEGER!!! Hela 8-2, å INGE snack om saken alls var skåpet skulle stå!! :)
Jag spela ganska mycke åxå, fick hoppa in i halvtid å spela typ 30min innan jag klev av för att göra ett inhopp sista 7... Nästan hela halvleken alltså!!! Tycker det är roligt ja! Å hörrni, vi är fortfarande i serieledning mä 2 matcher kvar att spela... Vi har MINST 4 poängs försprång när alla har spelat lika många matcher!!! (I nuläget är vi 6 poäng före...) :P
Det blir oliiiiidligt spännande in i det sista alltså! Precis som det ska va! :)

Huka er nu gubbar å kärringar, för jag laddar om!! Det är ny match imöre!! :D
Notting Hill på tv... Har ätit ugnsrostade grönsaker m rostbiff å tzatziki... Mera vitlök åt folket, kommer skrämma bort alla imöre!!
Lördagsmyyyset fortsätter alltså!! ;)

Dagens Uppsalarapport lät bra... Lite oroligt med komplikationer, men operationen har gått bra å SKITEN ÄR BORTA!!!
Fy faan vilken skön känsla!! Man säger att tron kan försätta berg, men mä vilja å jävlarannamma kommer man åxå jävligt långt!!! Håller tummarna nu för att det ordnar sig med komplikationerna, att det inte är så farligt!

Nu sträcker jag ut här i min fulla längd av 1,64 å jäser på lördagskvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0