1 545

Hörde ni?! Det va nån jävel som sa att helgen är slut igen... :(

Min helg kan sammanfattas mä dessa ord; SEX POÄNG!!! :D
Fy fan va gött det är å vinna!! Vi gjorde't idag igen!!! Även om det inte va nå skönlir så slet vi till oss segern idag! Det behöver inte va snyggt jämt!! Det är ju målen som räknas!
Mesta av min energi gick åt till att svara på motståndets ledarbänks dumma jävla kommentarer och inlägg till alla beslut som domarn fatta/inte fatta... Jag hatar när det står såna där idioter vid sidan av planen å bara gapar en massa dumheter!
Domarn idag va en ung kille, som va skitduktig!! De gör ju ett kanonjobb, åsså får de höra massa mä skit... Inte undra på att ingen vill döma!
Våra unga tjejer är helt fantastiska!! De kliver in, respektlöst å bara tar för sig! Jag bara älskar't!! :)


Mor & far bjöd på middag efter matchen... Fyy faan va gött det va!! Pepparrotskött... Mmm, mmm, mmm!!! :)
Matlåda fick jag åxå! Ännu en av mina förmåner!!! :P

Nu ska jag suga ur det göttesta hur den här helgen och faktiskt göra kväller snart!
Vi sliter ju ut en generation i taget i fotbollen och snart äre slut mä min generation tror jag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0