1 547

Skitmåndan snart över... Usch va träliga de är!! Å ofta regnar det å är grått på dem åxå! Idag va inget undantag... Dock blev det bättre mot eftermiddan/kvällen... Riktigt skönt!!! Vi har tränat och det går utan problem att bara va klädd i t-shirt å shorts! Tror tempen visa 16-17 grader när vi åkte hem! Det kan man ju inte klaga på! :)
Måste hitta en ny parkering åxå de här träningarna som är kvar, det blev ett par träffar idag... Inga skador dock, så du kan andas ut lilla-H!!! Men jag ska syna nära imöre, i dagsljus... ;)

Den fantastiskt sympatiske Jan Guillou hade gjort ett enastående uttalande i Aftonbladet idag; 'Klart tjejer är sämre på fotboll än killar... Mindre plan å mindre mål för å göra damfotboll mer attraktivt'... Men bra sagt!!
För det första
så undrar jag hur många dammatcher herr Guillou har sett? 
Och för det andra så är det frivilligt att se på damfotboll, tycker man att det är så jävla dåligt; GE FAN I Å TITTA DÅ!!! Å LÅT OSS VA!!!
Jag har aldrig gillat den där karln... Kommer aldrig göra't heller!! Har sett han en gång live, utanför ICA i Öregrund... Han ser inte direkt sympatisk ut! Läskig!

Lill-Thyran har kommit hem från Kreta... Bruuun som en pepparkaka!!! Åh, va jag åxå vill åka!!!
Presenter hade hon mä sig å... Go'höna!! :)

Har kollat Ensam mamma söker... Det är nåt med rösten på han, Ensamma pappan... Låter som nån jag känner... Skulle vilja höra den där rösten igen! Den har ett å annat å säga, men frågan är bara när...?!
Svenska Hollywoodfruar nu... Uhh! Blir mörkrädd... Inget för mig det här, jag tar nog nya numret av ToppHälsa å kryper till kojs istället ja!

Go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0