1 548

Veckans RÖVHÖLSDAG har passerat! Iaf jobbmässigt... :)
Jag kommer tillbringa resten av den här kvällen i horisontellt läge i soffan framför tv:n!! BARA FÖR ATT JAG KAN DET!!! :D
Middagen bestod av en klassiker, egentligen frukostklassiker men funkar perfekt som middag åxå; äggröra å bacon... :P Fyyy faan va gött det va!!! Åsså ett stort glas mjölk till! MUMS!!!

Har sovit som en kratta inatt... Fick en förklaring på förmiddan, det är ju för tusan fullmåne i dagarna!
Jag somna i bra tid, men har vaknat flera gånger... Första gången redan efter drygt en timmes sömn! Hade sjukt ont i armarna, hela kroppen egentligen men armarna mest...
Fick ett sånt här energiband av lill-Thyran, som jag tog på mig igår... Verkar ha haft motsatt effekt på mig! Och henne själv åxå som blev sjuk på kuppen... Jag ger det en dag till, blire inte bättre så åker det av! :)

Å det bara haglar smarta uttalanden i pressen dessa dagar, det fanns ännu ett i lokalpressen idag... Bright lixom!! *skakar på huvet*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0