1 549

Vilken fantastisk tv-kväll jag haft!!!
Jag älskar Dressmanreklamen...
Ni vet med han, snyggingen som byter skjortor stup i ett...
Han som boxas med sig själv så att han flyger omkull tillslut...
Han med den där otroligt vackra magen och det enormt sexiga leendet... 
Men han verkar inte va nån särskilt bra dansare, men det skiter man väl i...!  ;)
Så i varje reklamavbrott har jag suttit här och väntat på att han ska dyka upp!! I en av alla pauser så dök han upp i först skjortreklamen å strax efteråt i bara kalsonger... WOOOW!!! :P
Jag har skrivit till Dressman igen, tyckte det va så längesen sist så jag måsta göra ett nytt försök! Kanske, kanske, kanske får jag nya tapeter här... :love:
Vill ni se vad jag menar så är länken här! Klicka på 3an å se skjortor å 5an för å se kalsonger...
SE MEN INTE RÖRA FÖR DETTA ÄR MIN!!! :cool:

Glädjen fortsatte å lyckan va total då 3ans nya program "Vad hände egentligen med?" och Pernilla Wahlgren har på första plats på sin lista min gamla favorit; Glen Spove...
Som jag undrat var han tog vägen efter den gamla dängan Blue Islands... Haha!
Kommer ihåg när han va på Folkan här i stan, jag va ju på tok för ung för å gå dit men mamma städa där så alla hans klistermärken som han satt upp på sig själv i logen slet hon ner och klistrade upp på pappersservetter å tog hem till mig!! Haha!
Jag vann en singel i nån tidinings tävling, huur många gånger har vi nött den måntro??! :)
Kära värld vilka härliga minnen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0