1 551

Halvtidssignalen har ljudit!!
Onsdagsträningen är avklarad, jag har haft AfterTraining mä Bonde söker fru å en godispåse...
Å nu tänker ni, 'gud äter hon godis på en onsdag?' Jaaaa, tänk för att jag gör det!!! Bara för att jag kan!!! Å gott vare! Dock på tok för lite, för den tog slut alldeles för fort! Jag börja på den redan i bilen så den va halväten redan innan jag va hemma för jag åkte inte direkt hem från affärn... I mörkret är alla katter svart vetni så därför gäller det å passa på!!! ;) Haha!

Nu väntar jag in veckans höjdpunkt; VAMPYRERNA!!!
Sen ska jag sova gött! Gameday i Byn imöre! Jävlar va vi ska fajtas!!! Blåställ på!!! :)

Fick svar från Dressmann idag åxå... De är helt fantastiska!! De vet verkligen hur man ska bemöta sina kunder! Fler borde lära sig av det!
Jag frågade efter affischer även denna gång, men de har inga... Så jag fick en bild istället! :P
Förra gången filmen å nu en bild, så jag går aldrig tomhänt efter mina mailkontakter!
Nu kan jag ju göra en fototapet!!! WOOOOHOOOOO!!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0