1 552

Bra sen torsdakväll på Hotell Öster...
Köket har inte ens haft öppet idag, städpersonalen har sagt upp sig och ingen som bokat nåt rum förrän nyss!
Har precis kommit hem efter div4-match på Ön i Edsbyn... Vi hade tätkänning inför matchen och hade för avsikt att plocka hem 3 poäng... Å VI VA FAN INTE LÅNGT BORTA!! Om inte om fanns så hade matchen säkerligen sett annorlunda ut, om bolljäveln gått i mål istället för i stolpen!!!
Det blir inte alltid som man tänkt sig... Vi räckte helt enkelt inte till idag... Våra flicklagsspelare, jag kallar dem så eftersom de till vardags spelar i flickor div 1, kommer in å gör kanoninsatser i match efter match!!! Men vi väger liite för lätt!! Men nästa säsong!!! DÅ JÄVLAR!!! :)
Antar att det bara är att bryta ihop å komma igen, ladda för sista matchen nästa helg... Ja, i den här divisionen alltså... I 3an väntar ett derby redan på lördag, i Trönö... Så har ni inge å gö tycker jag att ni kan masa er dit för å se lite fin fotboll... Kanske gör jag debut som sportreporter åxå... ;)
Jag gjorde säsongens första 90 minuter idag... Jag brukar vika ner mig, men idag ORKA JAG!!! Trots att jag spelade back!! :)
Tycker att det känns helt fantastiskt, speciellt eftersom det är bara en enda jävla match kvar...
Det är väl det enda positiva för egen del den här matchen, JAG HATAR ATT FÖRLORA!!! ;(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0