1 553

ÄNTLIGEN FREDAAAA!!! :thumbup:
Det går inte att beskriva min känsla för fredagar efter jobbet... Lätt det bästa som finns!!!

Mexicansk buffé till lunch, den är fan oslagbar!! Min PT skrek rakt ut när han såg min tallrik idag, innan han lämnade CFL så knacka han mig på axeln å sa; 'det där blir dubbla pass...'
Jag blev tvungen att erkänna att jag åt en tallrik mä chokladpudding å grädde till efterrätt åxå så jag antar att det blir dubbla dubbelpass nu... ;)

Soffjäs för hela slanten, en av mina favvofilmer på 5:an... COCKTAIL!!! Jag älskar den!!! :)
Fan va läckert å va på Jamaica... Åsså lite kärlek på det såklart...
Jag tror att detta är den PERFEKTA uppladdningen för morrondagens derby i Trönö!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0