1 554

LOVELY LÖRDA!!! :D
Vaknade av en granne här som håller på att byta tak... Jävlar va tidigt de va igång!!! Spikar läkt tror jag minsann att jag såg... :)
Solen strålar från en klarblå himmel, antar att det är sådär härligt krispigt höstigt i luften, har precis avslutat frukosten framför Nyhetsmorgon å Jesper...
Jag älskar helgfrukostar när jag kan äta huur länge jag vill! Åsså om man har nåt lite extra gott att äta så äre lixom pricken över i:t!!
Jag har ju mitt favoritbröd från Kvantum, Olympiabröd som finns bland bake-off bröden... Supergott!
Igår hittade jag en helt underbar ost åxå! Flödeost med pepparrotssmak... SUCCÉ!!!

Ska snygga till mig lite nu å bege mig ner på stan en snabbis...
Det va sannerligen inte igår som jag va där!! Vet knappt hur det ser ut därnere!
Lunchen serveras 13.00 på Vågbrocenter, hoppas det blir nåt gott!
Derbynerverna börjar vibrera känner jag, det är nåt speciellt med derbyn! Vågar lova att det blir en jävligt bra match!

Såg att ett av radhusen som jag bor granne med är till salu... Jag skulle vilja ha ett sånt!!! De ligger ju skitbra till!!! Men det är mycke pengar!!! Å det är jävligt stort!!! Å i just detta, jävligt mycke jobb!!
Så nu behöver jag en investerare, en handy man och kanske nån som jag kan hyra ut till...???!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0