1 555

"Vi vill sabba lite för Mohed..."
Ja, lr hur... Nädu tränarn, ni hade inte mycke å sätta emot Moheds ångvält!!! 0-10 säger väl allt?! :P
Bara blev ju tvungen å fira storsegern igår!!! Trevligt värre!!

Idag har det varit en lååång dag!!
Körde ner till Uppsala för å äntligen få träffa bästaste Mickis!!! ♥
Hårdare virke än henne får man fan leta efter! Shit vilken kämpe hon är!!
Såå jävla skönt att allt går åt rätt håll efter omständigheterna! Jag förstår att det inte är lätt att höra alla grejer som kan bli svåra att genomföra framöver, men som den sanna optimist jag är så tror jag att det löser sig till det bästa!!! Å det har ju faktiskt kunna vara MYCKE VÄRRE!!!
Å Poppe lilla kämpar å sliter han mä... Jag beundrar er!! Nu önskar jag er all lycka å välgång framöver, ni är värda lugn å ro som ingen annan! ♥

Jag känner mig helt slut...
Trött, antydan till en förkylning med ont i halsen känns i kroppen... Jag VILL INTE bli sjuk! :(
Har redan sovit en sväng här framför tv:n, å det blir tidig kväller här!

Jag är oerhört glad över den lilla sms-kontakt som varit idag och startade bra sent igår!
Du anar inte hur mycket värme som väller upp inom mig... Att du lixom tänker på mig ibland!
Speciellt glad över det du skrev när jag berättade vad jag skulle göra idag... Du har ett stort hjärta min vän!!!
Sen får ju andra tycka å tänka va de vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0