1 556

Tidig kväller... Trodde jag ja! ;)
Men om anledningen är bra så göre inge att det blir sent ibland...
Om jag inte hade öron skulle jag lätt flina runt!!
Tror aldrig jag hört dig prata så jäkla mycke förr, du bubblade som värsta kolsyran! :)
Åh jag gillar't!!! Helt fantastiskt!! Trots att det gått så lång tid så dyker du upp med jämna mellanrum, när jag minst anar! Jag undrar såklart va det är som gör att du kommer tillbaka... Men jag tänker inte fråga!

Mår inte helt 100... Det kliar i halsen, jag har ont i bröstet å jag fryser som tusan... Tror nästan att febern knackar på... Ligger nerbäddad i soffan å ser på Ensam mamma söker... Mysfaktorn är hög trots att det bara är måndag å obligatoriskt måndagsväder = ösregn...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0