1 557

Förkylningen har tagit mig, men har inte helt å hållet grepp om mig... ÄN iaf... Men det blir inte bättre om jag säger så... Det går åt fel håll nu! JAG VILL INTE!!! :(

Idag efter jobbet gjorde jag nåt som jag är förjävla bra på... BÄST helt enkelt!! Jag har helt fel jobb egentligen, jag bara vet det...
Nya gångbron över ån verkar intressant...
Men det va inte det...
Utan jag såg att LYXFÄLLAN är i krokarna igen!!! WOOOW!! :P
Den här gången på min gata i stan... Precis i korsningen här utanför stod deras 2 bilar parkerade...
Jag tänkte att nu äre min tur alltså... Ni vet jag har ju tänkt att jag ska försätta mig i Lyxfällesituationen bara för att få träffa Patrik... ;)
Men näh, detta är nog det närmaste jag kommer... Jag kan ju sköta mig!!
Nyfiken som jag är så vill jag ju se dem såklart!!! Så jag satt i spaningsposition i mer än 1 TIMME!!!
Å ja, jag fick se HAN!!! Jag borde jobba inom polisen, på span... Bildbevis här... ;)


Har varit till Frida ikväll å fått håret fixat!! Så jävla skönt näre är nyklippt!!! Vi har färgat den fantastiska utväxten åxå så nu är jag representabel igen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0