1 558

Fy fan va tråkigt det är å va sjuk... :(
Jag jobbar, för så dålig är jag inte... Om jag skulle va hemma så skulle jag klättra på väggarna, å jag kan ju inte sitta på span hela dagarna... Men jag har sett dem idag åxå! ;)
Dock inte HAN... Inte på riktigt iaf, men på tv3-play... :P
Jag gottar mig riktigt i andras elände!!

Va ner på ICA å köpte en grillad kyckling till middan...
Å eftersom det är så fruktansvärt synd om mig som är sjuk så blev det godis åxå...
Jag är barnsligt förtjust i kokos och hittade denna nyhet, som va en sensation! Supergod å rekommenderas varmt! Höjer dock ett varningens finger för att den tar slut rysligt fort! ;)


Nu hoppas jag på snabb tillfriskning! Snart helg å allt juh! Sista fotbollsmatcherna för säsongen, jag vill ju inte ha spelat klart redan... :S
Kanske kan Vampyrerna "V:a" mig lite så jag blir frisk redan ikväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0