1 560

Snart kan ännu en arbetsvecka läggas till handlingarna, fan så gött mä freda imöre! :)
Blir en jävligt spännande helg mä seriefinal på lörda å allt, match på sönda åxå som gäller att försvara 3e platsen... Synd att vi är bortom chans på andra plats! Har ju kunnat bli en fin fest på söndakväll annars... ;)

Ganska jobbig dag idag, åtminstone på morron... Telefonsamtalet mä pappan fick mig å brista! Men det va ju bara att torka tårarna, borsta knäna, resa sig upp å hålla god min på jobbet...

Ett par rätt roliga möten idag...
Det ena vid McDonalds, vägdelarn rök nästan där va?! Men visst är min bil jävligt fin...?! :P
Det andra på väg till kvällens träning, vägarbetet vid Sågvallen... Insåg att jag inte är ensam om min vita V60 i stan längre... Men att DU skulle ha en, det hade jag inte väntat mig... Firmabil antar jag...?! Det är inte min... Haha! Erkänn att du blev avis när jag berätta om min...  ;)


En Sinova å lite Otrivin på det här så kanske jag kan sova inatt... Just nu känns det som jag håller på att kvävas! Stopp i näsan å luftrör som känns som sugrör, då äre banne mig inte lätt att andas...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0