1 561

MOHED ÄRE BÄSTA LAGET!!!
HEJJA, HEJJA, HEJJA MOHED!!!
Jävlar va vi körde över Byn igår, 5-0!!! :cool:
Känns förjävligt att inte kunna va mä å lira... Man vill ju känna delaktigheten lixom...
Å inge lir i fyran idag heller... Lika bra det kanske, för det blev stordäng! Inte så snyggt avslut, men va fan... Vi har kämpat hela säsongen!
Nu blire tomt ett tag igen, hur länge får vi se...

Imöre ska jag investera, i ett par bungypump-stavar! Tycker de ser ut å va jävligt bra så jag har bestämt mig för att slå till! Sen ska jag nöta på Hällmyra! Ni kan kalla mig strecket sen! ;)
Passar på att äta upp mig lite nu innan... Sööööndaaagsmyyys mä chips, dip, choklad, cola å soffan... Sällskapet gick nyss hem...

Laddar för ny vecka!
Få se om våra vägar kanske korsas nån dag denna vecka åxå, förra veckan vare rekord tror jag... ;)

Helgen slut, jag tackar för mig! Den har varit toppen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0