1 562

Måndakväll å ny vecka är påbörjad...
Tycker det låter som att regnet vräker ner, va förvånad jag blir!!!
Fan, det skulle ju bli fint å varmt framförallt...

Lunch på Furan idag, hade egentligen låda men jag kunde inte motstå Evans förfrågan... En sallad däruppe går inte av för hackor även om de inte är som 117s... Tänk om jag hade modet å möjligheten att starta ett liknande objekt... Tror å vet att det skulle va succé även i den här hålan!
Träffade flera fina människor där, ni är underbara och gör mig jävligt glad! Tänk att så lite kan ge så himla mycke, det räcker med ett enda litet leende! :)
Å skönt att komma ut ifrån jobbet för ett slag, synd att man blir både ruinerad å smällfet om man skulle äta ute varje dag... Frågan är om det inte vore värt det ändå...!?! Man kan ju alltid kalla på Lyxfällan om det går åt pipan, iaf ekonomiskt... Fetman får man väl dras mä! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0