1 563

Jag är störd, jag vet...
Men när jag får tag i nåt så har jag såå svårt å släppa taget!
Blir som besatt lixom...
Å hjärnan är ju en rolig makapär som lever sitt eget lilla liv om nätterna...
Jag har drömt inatt... Om Patrick i Lyxfällan!! :P
Jag va inte med i programmet, men han skulle ändå hjälpa mig med nåt... Inget ekonomiskt, men exakt va det va minns jag inte...
Vi skulle gå på dejt åxå, han tyckte jag va vacker för det sa han! ;)
Men han fick kalla fötter å drog sig ur... Hört den förr lr?!
Han lämnade en lapp som han gömt i nån säng, under en kudde, där han förklarade vad jag skulle göra för att fixa de saker som han lovat att hjälpa mig med... Och avslutningen på den där lappen, den tänker jag inte berätta om här... :)

Ja, vad säger man...? Rätt kul, men stört som sagt! Ändå oskyldigt... Finns ju värre störningar i vår herres hage!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0