1 564

Dags att göra kväller här på gräddhyllan...
Å hoppas på att drömma nåt trevligt inatt igen!
Har mina aningar om vart det kommer bära hän den här gången... :D

Ikväll har höst/vintersäsongen inletts...
Det som betyder risgrynsgröt med kanelknäcke!! Å tänk, det va lika gott den här gången som senast jag åt det!! :P
Som M sa så äre bara Vinterstudion som fattas nu! :)
Det är inte så dumt med höst och vinter ändå!

Har varit i Mohed på möte ikväll...
Pusselbitarna har fallit på plats inför säsongen 2012... Det är inte helt färdiglagt, men den största biten är klar iaf = TRÄNARE... För det blir ju en ny! Jag tror att det kommer bli bra, RIKTIGT BRA!!
Vi va skitnervösa och förväntansfulla som barn på julafton innan presentationen... Vi va nog många som blev överraskade, men som sagt känslan är bra!!!
För den delen äre inte sagt att jag ska fortsätta, MEN visst vore det väl läckert mä en 20:e säsong i MSK?! :P


Kommentarer
sandra

klart du ska fortsätta kompis :D

2011-09-28 @ 12:44:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0