1 565

Lill-lörda! Gött! :)
Hör talas om att endel firar mä extra god mat å vin... Jag firar mä å ligga på latsidan!
Hade tänkt tagit en låång promis, men jag sket i det! Gjorde köttfärssås istället å käkade! Mycke bättre!
Drack mjölk till åxå, ölsuget har inte satt in riktigt än... Det kommer imorron, va så säker! För det är alltid på torsdagar som jag känner det! Märkligt men sant! :)

Har varit till Stugsund efter jobbet... Kollat lite presenter på Månses Design... Jädrar va mycke fint det fanns!!
Butiken ligger i gamla Stugsundsskolan, åk dit om ni inte varit där redan! Tips från coachen! Jag gjorde min premiär idag å det va inte sista gången! :)

Soffläge här å tv för heeela slanten ikväll... I like!!




Å jävlar, världen är verkligen liten... Vänta får du se... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0