Andra chansen

Går mig åxå förbi... =(
Ett extrainsatt Formtoppenpass ikväll för oss som missat, men det blir inge för mig ikväll heller...
Mitt läge är oförändrat, det är soffan som gällt idag mä! =(
Nu vill jag bli FRISK!! NUUU, helst nyss, sa jag!!!
Har haft gott sällskap av mina favoriter i One Tree Hill, men nu är säsong 9 och med den hela serien avslutad... ;(
Jag har gråtit i 2 dagar, jag blev såå himla berörd i hjärtat... Kände igen mig lite där!
 
Igårkväll trotsade jag min förkylning och vi va på julfest med dagis... Såå himla mysigt! Åsså JULGRÖT och pepparkakor! Mina favoriter! =) Men jag måste sluta äta pepparkakor... D här går junte!
Vi hittade en sån söt pepparkaksgummedräkt till lilla L som hon hade igår och hon va såå söt! Direkt vi såg den så bara kände vi att det stod hennes namn på den och den passade henne perfekt! =)
De är ju himla duktiga de små!
 
Snön fortsätter vräka ner... Jag har skottat fram bilen och sopat av den, det är väl typ va jag orkar. Sen äre stopp... =/
Nu väntar vi hem våran fina pappa som kommer med tåget strax, hoppas att han kommer hem som han ska i skitvädret! Verkar som att det gick som det skulle från Gävle iaf, sen får vi se om det går smärtfritt hela vägen!
Nu ska jag sno ihop lite middag, korvstroganoff på menyn ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0