Besviken å lessen

Va har jag gjort för att förtjäna detta?! =(
Snart bara en timme kvar tills mina fina kumpaner kör det sista Formtoppengruppasset tillsammans å jag kan inte va mä!! Fan, varför kunde jag inte fått va frisk en veckjävel till?! =( Jag hoppas skiten går över så jag är fit for fight mot slutet av veckan å kan köra järnet då! Jag vill ju ha bra (läs bäst) testresultat till veckan! =P
Hemma från jobbet idag, å den allra bästa medicinen heter ju One Tree Hill!! Jag har plöjt ett gäng avsnitt på datorn å gissa om jag blev nå glad när jag såg att d går på tv åxå?! =) De tidiga avsnitten! U N D E R B A A A R T att få lite Lucas & Peyton-tid! D va längesen! Och jag har ju varit lite avis på deras kärlek, allt är ju så mysigt! Jag hade som på känn att den där kärleken fanns på riktigt också på ett ställe visst... Å va rätt jag hade!! =) Jag är så glad att jag nu får ta del av den! <3
Nu vill jag önska Formtopparna lycka till ikväll! Kör åt mig mä är ni snälla! Det finns inget jag hellre önskar än att jag kunde va mä er! K Ä M P A ! !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0