En önskan

 Jag har bara en enda, som inte alls är för mycket begärt...
JAG VILL BLI FRISK!! Jag har energi till ett sjujäkla helsikes träningspass! Jag skulle kunna köra både intervaller och ett styrkepass rakt efter varann, bara på vilja och jävlarannamma! Men efter att ha testat att skotta snö, så inser jag att det inte är att tänka på... Svetten fullkomligt droppade av mig när jag kom in och pulsen va nästintill på max, så jag får nog allt ge mig till tåls lite till...
 
Måste dela med mig av otroligt fina och värmande ord som jag fick tillsänt mig igår... Jag blir överväldigad! Vilken fantastiskt fin vän jag har! <3 Och även ni andra som visade er ståndpunkt, NI ÄR FANTASTISKA!! <3 Alla borde ha förmånen att ha så fina människor omkring sig!
Det här kan ju verka hur fånigt som helst...
Meeen vad jag imponeras av Dej kompis, på så många sätt!!!
Läser alla dina Blogginlägg och statusuppdateringar...Ibland även det som står skrivet mellan raderna!!
Det du gör är helt fantastiskt, och ingen, absolut ingen borde någonsin få kasta en endast droppe skit på dej!!
Tänk om alla begrep att fina, vänliga och kärleksfulla  människor är något man ska ta vara på och vara tacksamma för...och att man ibland måste se bortom sina egna behov för någon annans skull ♥
Fina, fina Ullis...gå alltid med huvudet högt och var stolt och glad för att just Du är Du!!!
Krya på dej vännen...Kraaaaaam ♥ ♥ ♥
 
Vinterstudion och soffläge på Nian nu... Jag giller't! Men det blir junte speciellt mycke annat gjort för så fort man slår ner rövva så är man fast! =) Har inge speciellt som ligger över mig heller så jag kan sitta här med gott samvete! =)
Ser fram emot 13:20 då det ska bli längdskidskola, jag ska suga i mig varenda litet tips och tricks för med detta snöande så finns ju ALLA förutsättningar för mycke skidåkning! Sällskap har jag ju åxå, även om jag bara kommer se ryggtavlan! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0