HELVETE!!

Bättre timing har man ju haft i sitt liv... Fan, har jag inte kunnat klara mig en sketen vecka till! Jag är så besviken så jag vill gråta! =(
Sista Formtoppengruppasset imorron å en veckas träning kvar innan det är upp till bevis! Men jag har lyckats dra på mig nåt jävla förkylningsskit! Som vanligt sätter det sig i bröstet, det gör fan nästan ont att bara andas vanligt, hur känns det då om jag skulle anstränga mig...? Känns som att jag har ett helt jävla grustag i halsen och bröstet och luftrören två smala små sugrör... =(
Endast ett under kan rädda mig från detta och göra mig redo för att köra skiten ur mig imorron! Ligger efter med styrkepasset från förra veckan åxå så jag har en hel del att göra denna veckan... Jag fattar nu varför jag va så jävla trött och slut förra veckan...! =/
 
Vargavintern är här! Tempen visade på -18,6 imorse... Det bet bra i kinderna på väg till jobbet! Mysigt ändå på nåt sätt med, med månsken å allt! Skönt att slippa ta bilen idag, för den va som en igloo...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0