Jag är en vinnare - IGEN!!

Sluttesterna är utförda!
Å de gick bra! S U P E R B R A ! ! !
Jag är såå jävla nöjd och glad! Jag är fruktansvärt stolt över mig själv! Vilken resa jag gjort! Och detta är bara början! För ni ska inte tro att jag tänker sluta här! Nej, oooneej! Adrenalinet flödar ju fortfarande! Och jag är sjukt peppad och taggad att fortsätta, nu vet jag ju hur jag ska göra!
När jag träffade Li & Malin idag på väg upp till vågen & måttbandet så fick jag veta att de förväntade sig -25 cm av mig... Jo men tjena! Hur fan skulle d va möjligt? Gaaaah! Å jag som redan va så nervös, detta va ju just ingen press...
Vi började att mäta bröstet... Mmm, mjaa va reaktionen... SHIIIT!! =/
Vidare till midjan och måttbandet började trilskas... Vi började fundera på hur jag blivit mätt tidigare, för det stämde inte... Jag hade ÖKAT flera cm!!! =S Men efter en stund så ordna d till sig! Och vi började räkna... 11 centimeter mindre!!! Phuuu!! =D
Vi kom till armen... Här hade jag plussat 1cm sen sist, fetarmarna men de är iaf muskligare nu än tidigare! =)
Rumpan... Även den har minskat! Fan va gött! För vem vill ha en lagårdsdörr till bak?!
Låren.. Jaarå, vi har ett minus även här...
Mina vänner... Här kommer det! Totalt har jag minskat 25 CENTIMETER!!! Kan ni förstå att jag är nöjd, glad och stolt?!
Med dessa siffror i ryggen så hoppade jag glatt upp på vågen...
Jag fick inte se resultatet själv från början och kunde knappt tro d va sant när Malin berättade vilka siffror som stod där... Jag har TAPPAT 6,1 KILO!!! Nästan ett kilo i veckan! Lr det är ett kilo i veckan om man tänker på att det nu är 8 veckor och jag inte har tränat på 2 veckor...
Jag är lessen, men jag kan inte låta bli att tänka hur det skulle sett ut om jag inte blivit sjuk...?!
Nåja, vi dansade nerför trappan till gymmet.. Skulle ju genomföra lite tester åxå!
Först löpbandet... 2km på tid, jag hade 13,12 min första gången... Li & Malin tyckte nog jag maskade fast jag startade mycket hårdare än sist så efter att jag sprungit ett tag så tyckte de att jag kunde höja farten lite... Sagt å gjort... Å jag höjde igen, och igen... Sista gången under påtryckning! ;) Och slutresultat; 11,36 min!! En förbättring med nästan 1,5 minut!! Här flina jag nästan runt, fast jag va så trött så jag höll på spy! =D
Vidare mot nya utmaningar!
Börja med chins med halva min kroppsvikt, ökade från 7st till 16,5st!! Rekordet va 23, vilket är sjuuukt bra å inte alls inom räckhåll för mig!
Armhävningar, här va jag skitdålig! Trodde jag iaf skulle kunna göra 20! Men jag tog heelt slut och fick stoppa på 17, en ökning med ynka 3... =(
Jägarvila, tyckte benen börja skaka direkt... Men jag lyckades härda ut och gjorde en förbättring på 16 sekunder, från 58sek till 1min 14sek, vilket är godkänt tycker jag...
Åsså slutligen plankan då... Här hade jag 1min 9sek från start, och nu 2min 21sek!!! Men jävlar va jag fick kämpa för att lyckas öka med 101%!! Men jag gjorde't!! Jiiiihoooo!!! =D
 
Jag vill tacka för en helt fantastisk höst!! Det har varit såå jävla roligt! Och jag vill verkligen inte att det ska va slut!
Li & Malin har verkligen lyckats i sitt jobb med att sätta ihop gruppen! Vilka härliga tjejer! Å som vi har kämpat!! Å som våra fina PT:ar har peppat och fått oss till att verkligen köra skiten ur oss! =)
STORT TACK TILL ER ALLIHOP!! <3
Jag har en vilja av stål och ett jävlarannamma av rang och jag kommer fortsätta kämpa! Till att börja med har jag 2 veckor att ta igen å det ska jag göra så fort det bara går!!
Jag vill också tacka alla finingar som hejjat på mig och gratulerat, för era fina ord som går rakt in i hjärtat! NI ÄR UNDERBARA!! <3
Till sist så hoppas jag att min fina M inte tycker jag varit alltför jävlig under den här tiden... ;)


Kommentarer
Malin

Nåt som helt klart, med all rätt, blivit större är ditt leende :D!!!
Nu äre bara att hålla i å Jag hejar på <3

Svar: Hehe! Kan ju bero på att min trut blivit större åxå! ;) Men det finns ju fler än en anledning till ett le brett och jag har banne mig gjort rätt för det så jag tänker fortsätta med det! =) TACK, va skönt! Det känns förjävvla bra med stöd i ryggen! Kraaaam! <3
Ullis

2012-12-14 @ 09:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0