Konstaterar

Att d är förbannat roligt att dra på sig kläder nuförtin! D går som fint! =) De glider lixom på så lätt, utan gnirk å gnissel å trassel! Det bådar gott inför morrondan! =) Extra kul äre eftersom jag själv inte tycker d syns varken på riktigt lr spec på vågen, men d här med kläderna är ju beviset! =)
Dagens julbord får inmundigas enligt expertisens tips; kvalitét före kvantitet! =) Och tänka på mättnadsskalan, jag ska inte äta så jag nästan kvävs idag! Jag lovar! Å efterrättsbordet ska jag bara titta på! Kanske smaka nåt... ;P
För att sen va på den säkra sidan inför våg och måttband imöre så får jag väl köra intervaller på Centralstation innan jag lämnar Stockholm! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0