Svaret löd; nej!

Expertisen = min kloke far, sa nej till träning... Jag kände åxå att det är bäst att stå över, hellre bli helt frisk å köra sen än att köra för tidigt å bli sjuk igen... Jag är bra klok ibland! =)
Så istället för att ta på tightsen å linnet fixa jag middan, stekt falukorv m kokt potatis å stuvad blomkål! MUMS!! Mat & potatis är inte dumt!
Ett telefonsamtal från svärisarna på julklappsjakt och vips så stod, enligt önskemål från M, en plåt med kokosmuffins i ugnen! Så blire snöstorm äre varsågod å skylla på mig! Jag har bakat 2dagar irad!!! =P Igår nyttiga, lite roligt utformade och inte så jättegoda proteinmuffins med hallon & choklad åsså dessa mera onyttiga men mycke godare idag! Plötsligt händer d som man säger... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0