Vågar jag?

Bränna av ett träningspass ikväll... Jag är sjukt sugen å är full av kraft och energi då jag inte rört på fläsket på 1,5 vecka förutom den där snöskottningen jag tog mig an... Jag är inte helt av mä min förkylning å att ta d lugnt brukar ju funka sådär, dessutom är jag rädd att dra på mig onödig träningsvärk inför mina tester på torsda... Samtidigt vill jag ju uppvisa finfina resultatsiffror!
Kanske gör ett pass idag varken från lr till, men d stillar iaf samvetet och känns bättre i kroppen! Tycker redan att d fladdrar mer än innan jag blev sjuk! =)
Va säger expertisen?!
Att träna lr inte träna är frågan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0