4/8

PT-gruppass 4/8 är avklarat! Det betyder att 2/4, 1/2 eller om man så vill 50% = hälften är avklarat!!
Blandade känslor äre allt! För hur skare bli sen lixom??! =)
Nu äre iaf ÄNNU hårdare tag som gäller!! Tumskruvarna är åtdragna REJÄLT!!
Å mina vänner, ovänner å annat löst folk... Jag säger det igen; DETTA ÄR INGET FÖR VEKLINGAR!!
Vettefan om jag nånsin återhämtar mig efter kvällens genomkörare! Tror t o m jag utvecklade astma på kuppen!! =) Lr åtminstone hål i lungorna...Satan va jobbigt d va!! Ouhh!!
Torsda får vi en första indikation på hur allt går för mig... Hörde idag att mina kumpaner uppvisar strålande resultat å då vill man ju ICKE va sämre! =) Jag har hört ett par fåglar som viskat att d syns att min träning ger resultat! Får väl lita på dem då å hålla tummarna på att vågen säger desamma!! ;))
Vad som nu återstår av min tisdakväll är att ta min utpumpade lekamen å gå till sängs! Mina finingar är redan där så jag tänker göra dem sällskap här å nu!!
Tack å go'natt!! Får väl se om jag får kontakta Räddningstjänsten å deras stegbil imörebitti... =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0