Fars dag

Idag, och jag vill börja med att ge en bamsekraaam till alla pappor därute!
Endel vill jag krama om lite mer och lite hårdare än andra, bara för att de är värda det.
Ni gör ett fantastiskt jobb och ibland får ni tyvärr inte cred för det, vilket verkligen är synd...
Dagens största kram får min egen lilla pappa, han är lixom klippan att luta sig emot när det blåser hårt på Mount Everest! Och den näst största får min allra finaste M, för han är värd det och han gör verkligen ett fantastiskt jobb som pappa! <3

Om ni funderar varför det regnar idag, så kan jag ta på mig det! Det är helt och hållet mitt fel, för jag putsade fönster igår efter konstens alla regler! Men faktiskt har jag inte sett en enda rand idag så jag gjorde d bra! =)
Å Nian har äntligen fått upp gardiner i vardagsrummet!! Blev ju som ett helt annat rum! Mycke hemtrevligare! Nu saknas bara några fina blommor å krukor sen äre som klappat å klart! =)
 
Har varit iväg å gjort Formtoppen-styrkepasset...
Va nästan helt ensam på gymmet där ett tag, riktigt gött å kunna leva om som man vill å slippa trängas! =)
Å det va verkligen ingen lek idag... Herr jävlar va jobbigt! Trodde aldrig jag skulle sluta skaka, men har tillslut lyckats gjort d nu tror jag... =) Modell kylskåp imöre skulle jag tro! Har verkligen fått en genomkörare! Benen brann...
 
M har dragit iväg på cykel, å jag ska slänga mig i bilen efter! För nu ska våra fina pappor firas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0